Podpis smlouvy
Smlouva upravuje podmínky jak pro bezplatný tarif START, tak pro placený tarif FULL. Doručením smlouvy získáte bezplatný tarif START. V případě zájmu můžete kdykoliv později přejít na placený tarif FULL úhradou poplatku. Prosím postupujte podle následujícího návodu:
- Smlouvu uložte na disk, otevřete a vytiskněte (tisk přímo z okna prohlížeče je někdy neúplný)
- oprávněný zástupce uživatele ručně vyplní ve smlouvě záhlaví (fyzická osoba podnikatel nevyplňuje OR)
- oprávněný zástupce uživatele se čitelně podepíše a připojí razítko vedle podpisu
- smlouvu zašlete na adresu poskytovatele nebo smlouvu oskenujte a zašlete v elektronické podobě e-mailem. Smlouva musí být vyhotovena na 1 stránce formátu A4. Doporučujeme vyhotovit si jeden exemplář smlouvy pro vlastní potřebu.
Upozorňujeme, že zhruba polovinu příchozích smluv neakceptujeme. Proč?
- smlouva je na několika stránkách nebo je naopak zmenšena na menší formát než A4 (je málo čitelná)
- smlouva je oskenovaná v malém rozlišení
- smlouva není vyplněna ručně
- není řádně vyplněno záhlaví smlouvy, některé položky chybí (např. PSČ a město)
- smlouvu podepisuje osoba, která není oprávněná uživatele zastupovat (např. zaměstnanec firmy místo jednatele, manžel místo manželky)
- nejasné nebo nečitelné podpisy bez razítka. Pokud má firma v OR uvedeno "podepisování za společnost se provádí tak, že k napsanému nebo vytištěnému obchodnímu jménu společnosti připojí svůj podpis kterýkoliv jednatel s uvedením svého jména a funkce", tak nelze akceptovat smlouvu, která má na místě podpisu změť čar.
702120 pohledávek za 2.9 mld. Kč
solventnost hlídána u 64503 firem
2933 registrovaných uživatelů
pohledávky · vymáhání · prevence